Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Mariken Halvarsson de Maar 7 maj, 22:52
Jättekul initiativ!!
Johan Halvarsson de Maar 7 maj, 22:55
Riktigt bra! Säg till när ni behöver vuxna så försöker jag hjälpa till
Peter Törnquist 8 maj, 14:57
Detta är alltså inget vi ledare i F13 samordnar utan Qvidings ungdomsansvarig Nils. Instämmer att det är ett bra och behövligt initiativ. Hoppas att det kommer dit några tjejer.
Vill man gå i det i kalendern/appen kan man anmäla sitt intresse.
Första tillfället blir den 21 maj!