Lagengagemang Herrmatch
Lör 21 maj 2022, 12:00-14:00
Vallhalla IP
Samling: 11:00, Vallhalla IPQVIDING FIF - FALKENBERG FF - vår tur att hjälpa till på herrmatch.
Arrangemanget behöver 6 vuxna och 8-15 spelare + ledare.
ENTRÉ (2 personer - Pär och Cecilia)
Samling 60 min innan avsparkstid. Ansvar för iordningställa entrén, ta emot och ta betalt av besökare samt läsa av förbeställda biljetter.
Entrén stänger vid matchminut 30. Därefter tas skyltar ner, entrén städas i ordning och kassa/material lämnas till ansvarig i kiosken.
PUBLIKVÄRD (2 personer Matts och Rafael)
Samling 60 min innan avsparkstid. Finnas till hands för publik och bistå med hjälp vid frågor gällande ex, var nödutgångar, toaletter och kiosk finns. Vid ev incident i publiken tillkalla arrangemangsansvarig. Mer information ges på plats.
ARENAETABLERING OCH AVETABLERING (2 personer - Michael, Erik? och Calle)
Samling 75 min innan avsparkstid. Iordningställande av reklamskyltar, flaggor och platsreservationer. Ansvar för förberedelser av tv-intervju i paus och efter match. Avetablering efter matchen är avslutad.
BOLLBARN/FLAGGVÄRD (8–15 spelare: Liv, Clara, Livia, Vera; Esther, Bonnie, Ella, Stina, Lars och Anders)
Samling 20 min innan avsparkstid vid omklädningsrummen. Bollbarn/flaggvärdar tas emot av ansvarig på plats. I paus får barnen
en dricka och kexchoklad.
Arrangemanget behöver 6 vuxna och 8-15 spelare + ledare.
ENTRÉ (2 personer - Pär och Cecilia)
Samling 60 min innan avsparkstid. Ansvar för iordningställa entrén, ta emot och ta betalt av besökare samt läsa av förbeställda biljetter.
Entrén stänger vid matchminut 30. Därefter tas skyltar ner, entrén städas i ordning och kassa/material lämnas till ansvarig i kiosken.
PUBLIKVÄRD (2 personer Matts och Rafael)
Samling 60 min innan avsparkstid. Finnas till hands för publik och bistå med hjälp vid frågor gällande ex, var nödutgångar, toaletter och kiosk finns. Vid ev incident i publiken tillkalla arrangemangsansvarig. Mer information ges på plats.
ARENAETABLERING OCH AVETABLERING (2 personer - Michael, Erik? och Calle)
Samling 75 min innan avsparkstid. Iordningställande av reklamskyltar, flaggor och platsreservationer. Ansvar för förberedelser av tv-intervju i paus och efter match. Avetablering efter matchen är avslutad.
BOLLBARN/FLAGGVÄRD (8–15 spelare: Liv, Clara, Livia, Vera; Esther, Bonnie, Ella, Stina, Lars och Anders)
Samling 20 min innan avsparkstid vid omklädningsrummen. Bollbarn/flaggvärdar tas emot av ansvarig på plats. I paus får barnen
en dricka och kexchoklad.
Anmälan är öppen för alla inkl. målsmän i laget.
Logga in här