Dela nyhet
Warm Up Cup info/schemat
12 mar, 18:59 0 kommentarer
Hej allihopa!
Hoppas veckan har börjat bra!
Idag var jag med på ett mötet med klubben om Warm Up Cup.
Jag delat med dom vår bemanningsschema, och fick lite mer info om dagen och vad ska händer.
Det kommer en hel del information nedan, gärna läs allt och bara hör av er om ni har frågor :)
Bemanningsschema är bifogat, stort stort tack till Joel som ha suttit med detta.
Alla föräldrar (utom dom som är tränare) är med på schemat, plus några extra volontär :)
Om ni verkligen kan inte de passet som ni har blivit tilldelat, prata i första hand med en av de andra föräldrar och byta pass.
Om ni byta, ni måste informera mig så jag kan uppdatera allt. Slutliga schemat skickas till klubben dagen innan påsk helg (dvs 1 vecka innan cupen), så alla byta måste vara klart innan dess.
FÖRÄLDRAR: Några från klubben kommer vara på plats tidigt på morgonen och ska visa er som börjar 07.30 vart allt är och vad ni ska göra, sen under dagen ska vi lämna över till varandra. Självklart är dom från klubben på plats under hela dagen och tillgängligt om vi har frågor osv.
Om det är lugnt under dagen så det kan händer att ni få frågan från klubben om ni kan hjälpa med några lättare uppgifter, t.ex sitter en stund som sekretariat.
Vid slutet av dagen det kommer ni inte behöver plocka undan något stort, som att allt ska vara kvar inför Söndag, men det som ska göras är lägga färskvaror i kylen, plocka lite skräp och generellt städning osv.
TRÄNARE: Det flesta av oss ska vara med på morgonen och hjälpa med iordningställande av planer. Exakt vilken tid vi ska vara där är just nu oklart, men troligtvis bli det 07.30. Det kommer vara 5x 7manna plan och 6x 5manna plan som ska fixas, inga sarger.
Sen vid slutet av dagen är det inte så mycket att ta hand om, som nästan allt ska vara kvar inför söndag. Det som vi kommer behöver göra är plocka upp koner och samla in bollarna osv.
Tack för er engagemang, det kommer bli en riktig rolig dag :)
Ha en fin kväll!
/Tom
Kommentarer