Välkommen till P2011
Glädje, engagemang, utveckling och gemenskap
Nu startar julhandeln - vi har klapparna!
Idag, 12:29
Hjärtstartare räddar liv!
26 nov
Medlemsavgifter 2026
19 nov
Qviding FIF välkomnar John Karlssons Kött & Chark som ny samarbetspartner!
30 okt
Juniorcoachprogram (trainee) inom Qviding FIF-ansök nu!
27 okt
Välkomna till höstens medlemsmöte
25 okt
Vi söker fler tränare till vår akademiverksamhet!
23 okt
Tack, Härlanda!
20 okt
Hej allihop!
Knappt är de sista kakorna...
Ylva Wridell - 7 nov
Finemang - stort tack!
/Edward
Edward Lundquist - 6 okt
Hej Melker är den skyldiga, tröjan hitta...
Jenny Johansson - 6 okt
Glädje, engagemang, utveckling och gemenskap
30 nov, 20:28 7 kommentarer
Hej allihop!
Måndag 8 december ordnar vi säsongsavslutning för laget.
Till avslutningen behövs hjälp från er föräldrar med att baka kakor, bullar eller annat gott till fika åt killarna.
Det vore toppen om 6 föräldrar/spelare bakar och var och en gör tillräckligt för ca 30 pers. Kom till HP kl 18.15 för avlämning av bakverken, avslutningen börjar 18.30.
Skriv vilka som kan hjälpa till att baka som kommentarer till denna nyhet och gärna vad ni tänkte baka ifall ni vet. Vi behöver era svar senast på fredag 5 dec.
Om det är någon av spelarna som har någon allergi kan ni skriva en kommentar så att de som bakar ser detta.
Vänliga hälsningar,
Föräldragruppen och tränarna
PS Vi behöver förstärkning till föräldragruppen för P11:s sista säsong. Soledad lämnar eftersom Edwin kommer att sluta i laget. Ett par föräldrar som kan hjälpas åt att stötta laget med insamlingar, avslutningar och sådant vore bra. Mer info kommer, men hör gärna av er redan nu till mig eller till någon av tränarna om ni har möjlighet att vara med under 2026!
21 nov, 10:15 0 kommentarer
Hej!
Även fredagens fotbollsträning är inställd eftersom Härlanda Park inte är spelbar.
Vi kör ca en timmas fyspass istället. Samling Härlanda Park 17:00 med löparskor på.
mvh Tränarna
7 nov, 16:28 0 kommentarer
Hej allihop!
Knappt är de sista kakorna uppätna så är det dags att sälja bingolotter till uppesittarkvällen 23 december. Vi börjar dela ut lotterna idag fredag på träningen och fortsätter under nästa vecka.
Samma upplägg som förra året:
Tips från kansliet - förra året hade ett lag en föräldrakontakt vars företag köpte en hel massa lotter och gav till sina anställda. Kanske finns det någon i vårt lag som har liknande möjlighet? Kontakta mig i så fall så pratar vi med kansliet om att ordna detta.
Skulle vi bli laget som säljer flest lotter av alla blir det dels riktigt bra klirr i lagkassan och pris från klubben!
Lycka till med försäljningen!
/Tränarna och föräldragruppen
Nedan följer information som kansliet skickat ut:
Hej!
Hösten stormar fram och snart är det dags för årets största inkomstkälla – Bingolottos uppesittarkväll den 23 december!
2024 sålde vi tillsammans drygt 15 500 bingolotter. Det gav en vinst på nästan 600 000 kr som delades mellan föreningen och lagens lagkassor. Vi gillar ju att vinna och vi gillar utveckling så vi vill även i år slå detta!
Hur mycket kan mitt lag få ihop till lagkassan?
Vi uppmanar, och hoppas, att alla lag kan sälja 20 lotter per spelare, där 10 lotter är obligatoriska. Är ni 20 barn i laget och säljer 400 lotter får ni 7600:- till er lagkassa!
*(För varje såld lott är förtjänsten 38 kr)
Förra året sålde tex P2010 500 lotter mer än vad som var obligatoriskt och fick nästan 19000:- till sin lagkassa - magiskt bra!
Pengar som kan användas till träningsläger, cupavgifter eller andra roliga lagaktiviteter. Samtidigt är detta just nu en mycket viktig insats för föreningen, som säkerställer att vi fortsatt kan erbjuda en stark fotbollsverksamhet för många.
Även i år kommer vi ha en tävling där det lag som lyckas sälja bäst kommer kunna vinna:
1:a pris: Bio och pizza till hela laget!
2:a pris: Pizza till hela laget!
15 aug, 18:44 1 kommentar
Hej,
Här kommer information om vad som förväntas vid matcharrangemangen.
Vi behöver vara minst två vuxna som hanterar insläppet där föreslår vi att
Edward L och Patrik S ansvarar för den första matchen, samling 12:00.
Stefan B, Jenny M och Linda E ansvarar för den andra matchen, samling 16:00.
För övriga delar nedan så skall det finnas Qvidingrepresentanter på plats för att instruera.
Uppdraget i övrigt:
Entré (2 personer)
Samling 60 min innan avsparkstid. Ansvar för att iordningställa entrén, ta emot och ta betalt av besökare samt läsa av förbeställda biljetter. Entrén stänger vid matchminut 30. Därefter tas skyltar ner, entrén städas iordning och kassa/material lämnas till ansvarig i kiosken. Ytterligare instruktion fås av ansvarig på plats.
Bollbarn/Flaggvärd (minst 6 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid omklädningsrummen. Bollbarn/flaggvärdar tas emot av ansvarig på plats. I paus får barnen en dricka och korv med bröd eller kexchoklad.
Lottförsäljning (minst 2 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid kiosken bakom läktaren. Tas emot och instrueras av ansvarig på plats. I paus får barnen en dricka och korv med bröd eller kexchoklad.
SCHEMA
Hälsningar Tränarna
1 jul, 09:01 0 kommentarer
Hej!
Tack för en fin vårsäsong där både spelare och lag har haft en fin utveckling med många väldigt fina prestationer.
För att inte tappa formen under sommaruppehållet förväntas ni träna kondition och styrka minst två pass i veckan. Träningsschema för dessa pass bifogas här: Sommarträningsprogram
Förutom träningen hoppas vi det blir mycket tid för spontanfotboll, bad och andra aktiviteter.
Vi önskar alla en härlig sommar så ses vi igen den 4 augusti.
Hälsningar Tränarna
|
Fre 5/12
17:00-18:30 |
Träning P2011
HP21 |
|
Sön 7/12
17:30-19:00 |
Träning P2011
HP22 |
|
Mån 8/12
18:30-20:00 |
Säsongsavslutning P2011
Härlanda Park - Stora salen |
|
Lör 17/1
07:00-19:00 |
Futsalcup - Snickarcupen Lindome
Lindome |
|
Lör 14/3
14:00-15:30 |
Match mot Christianshavns IK
Härlanda Park 2 - hela planen |