Prenumerera
Info Matcharrangemang
Igår, 18:44 0 kommentarer
Hej,
Här kommer information om vad som förväntas vid matcharrangemangen.
Vi behöver vara minst två vuxna som hanterar insläppet där föreslår vi att
Edward L och Patrik S ansvarar för den första matchen, samling 12:00.
Stefan B, Jenny M och Linda E ansvarar för den andra matchen, samling 16:00.
För övriga delar nedan så skall det finnas Qvidingrepresentanter på plats för att instruera.
Uppdraget i övrigt:
Entré (2 personer)
Samling 60 min innan avsparkstid. Ansvar för att iordningställa entrén, ta emot och ta betalt av besökare samt läsa av förbeställda biljetter. Entrén stänger vid matchminut 30. Därefter tas skyltar ner, entrén städas iordning och kassa/material lämnas till ansvarig i kiosken. Ytterligare instruktion fås av ansvarig på plats.
Bollbarn/Flaggvärd (minst 6 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid omklädningsrummen. Bollbarn/flaggvärdar tas emot av ansvarig på plats. I paus får barnen en dricka och korv med bröd eller kexchoklad.
Lottförsäljning (minst 2 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid kiosken bakom läktaren. Tas emot och instrueras av ansvarig på plats. I paus får barnen en dricka och korv med bröd eller kexchoklad.
SCHEMA
Hälsningar Tränarna
Kommentarer