Nästa match
Senaste resultat
Nyheter från föreningen
JOYNA Qviding FIF
25 mar
JOYNA QVIDING FIF!
20 mar
PåskCamp med Qviding FIF v.14!
13 mar
Inför årsmöte
13 mar
JOYNA Qviding FIF
12 mar
Årsmöte 2024
19 feb
VIKTIG INFO - Minicupen i Falkenberg 10-12 maj
26 mar, 08:33 0 kommentarer
Hej,
Nu börjar vårens stora händelse närma sig. Vi har anmält två lag från lag vinröd till Minicupen i Falkenberg den 10-12 maj. Dessutom har lag vit ett lag anmält.
Kallelser har tidigare gått ut och de allra flesta har svarat att ert barn ska med. vi behöver senast denna fredag meddela vilka barn som ska delta. Har ni inte svarat eller behöver ni ändra ert svar så kontakta Erik via sms eller mail SENAST TORSDAG DEN 28/3 kl 22:00. erikjohansson_82@hotmail.com, 0708569673. Därefter skickas namn in.
OBS! Anmälningsavgift samt boende- och matkostnad kommer subventioneras av pengar från vår lagkassa men vårdnadshavare kommer behöva betala 800 kr/barn. Betalningen kommer behöva ske i närtid, återkommer med mer info.
Flera föräldrar har anmält deltagande, det är vi tacksamma för.
De som deltar men inte sover i sovsal är:
Fredrik Löwegren
Frida Sandström
De som deltar och sover i sovsal (kostnad 1 300 kr) är:
Lars Feldt
Kerstin Niklasson
Liza Blomqvist
Kristin Källberg
Henrik Larsson
Mats Lundberg
Om ovan inte stämmer, kontakta Erik SENAST TORSDAG DEN 28/3 kl 22:00
Nedan är lite allmän information
Fre 10 maj, 10:00-19:00 FalconArena/Kristineslätts IP/Falkenbergs IP
Samling: 09:00, Falcon Arena - Falkenberg
Turneringen för pojkar 11 år spelas i ett gruppspel som sträcker sig över hela helgen. Alla lag garanteras 6 matcher och spel alla tre dagarna. Inga segrare koras
Invigning: Falcon Arena 10 maj kl. 10:00
Lagen samlas klockan 09.45 vid respektive lagskylt på Falcon Alkoholfri Arena inmarsch till musik
där lagen till publikens jubel, ställer upp sig bakom respektive föreningsskylt inne på A-plan.
Anmälningsavgift: 1500 kr/lag
Deltagarpaket A – Skola mellan fredag till söndag.
Deltagaravgift 1 300kr/person
Medtag liggunderlag/luftmadrass, kudde, sovsäck/täcke, handduk och hygienartiklar.
I priset ingår följande:
- Två nätters boende på skola
- 7 s t måltider (från fredag lunch till söndag lunch)
Hälsningar Erik, Andrés, Andreas och Rickard
Info Ytterby cup imorgon
22 mar, 08:58 1 kommentar
Hej,
Här kommer lagindelning för morgondagens cup.
Plats: Ytterns IP
Info: https://www.procup.se/cup/cupstartgeneric900_skin03.php?ev=37293&lang=SVE
Lag 1: Erik
Samling 8:00
Axel
Otis
Tage LS
Harald
Oscar
Zenar
Ernst
Gustav
Lag 2: Andreas och Rickard
Samling 8:30
Assar
William
Olle
Ludde
Tage K
Melker LS
Noah
Edvin
Etienne
Ytterby cup på lördag
17 mar, 17:45 1 kommentar
Hej!
Stort tack för en kul söndag med laget, med matcher, våfflor, quiz och roligheter. Särskilt tack till alla föräldrar som ordnade aktiviteten!
Nästa lördag har vi anmält två lag till ytterby cup. Spelschema mellan kl 9-13. Samling kl 8 med första laget, 8:30 med andra laget. 3 matcher, 2*12 min. Svara på kallelser senast onsdag. Lagindelning kommer på torsdag.
https://www.procup.se/cup/cupstartgeneric900_skin03.php?ev=37293&lang=SVE
Vi ses på onsdag. Då kör vi ett teoripass med de killar som inte haft det än.
Hälsar tränarna
Lagaktivitet 17 mars
6 mar, 21:47 11 kommentarer
Efter träningsmatcherna söndagen 17 mars anordnar eventgruppen en lagaktivitet med killarna. Sluttid är cirka 17.
Efter matcherna samlas vi i klubbhuset för våfflor, umgänge och lekar.
Då eventgruppen än så länge bara består av en förälder så behöver vi hjälp från andra föräldrar denna dag. Det vi behöver hjälp med är två personer som hjälper till att grädda våfflor, en person som kan rodda serveringen och hjälpa till med lite av varje.
För att hushålla med lagkassan har vi beslutat att vi tar ut ett självkostnadspris för våfflor och dryck. Swisha 30 kr eller mer till 0709-480847 (Frida) överskottet går direkt till killarnas lagkassa.
Föräldrar som vill vara med och hjälpa till skriver en kommentar nedanför nyheten. Vi behöver alltså hjälp av fyra föräldrar mellan kl. 14.30-17.
Vi behöver också ett par extra våffeljärn. Skriv i kommentarerna om du kan låna ut och lämna in i klubbhuset samband med att matcherna börjar. Vi behöver totalt 4 extra.
Tack
Ta med extra kläder om det är dåligt väder så att killarna är torra efter matchen.
Fler nyheter
Kommande aktiviteter
Lör 30/3
10:00-11:00 |
Träning P13 Vinröd
HP 1 |
Ons 3/4
18:30-20:00 |
Träning P13 Vinröd
HP 11 |
Ons 10/4
18:30-20:00 |
Träning P13 Vinröd
HP 11 |
Lör 13/4
10:00-11:00 |
Träning P13 Vinröd
HP 1 |
Ons 17/4
18:30-20:00 |
Träning P13 Vinröd
HP 11 |
Lör 20/4
10:00-11:00 |
Träning P13 Vinröd
HP 1 |
Ons 24/4
18:30-20:00 |
Träning P13 Vinröd
HP 11 |
Lör 27/4
10:00-11:00 |
Träning P13 Vinröd
HP 1 |
Ons 1/5
18:30-20:00 |
Träning P13 Vinröd
HP 11 |
Lör 4/5
10:00-11:00 |
Träning P13 Vinröd
HP 1 |