Bemanna Attityd Cup
Sön 14 sep, 07:30-19:00
Härlanda Park
Samling: 07:30Klubben har skapat ett bemanningsschema där vi vill att ni fyller i namn på de pass vi blivit tilldelade. Observera att det är olika flikar för de olika dagarna. Senast sista Aug behöver detta vara klart.
Det är ganska omfattande ansvar vi har och killarna kommer att spela matcher samtidigt (spelschema ej uppsatt ännu) så våra tränare kommer att ha fullt upp där.
Vi jobbar tillsammans med P2017 Vinröd denna dag och hoppas såklart att det blir en trevlig dag tillsammans.
Sekretariat och prisutdelning
Hit kommer alla lag när dom anländer till cupen, ni hälsar dem välkomna. Alla lag anmäler sig och får ett lagkuvert. Ni prickar av att laget har kommit på en lista och håller koll på att alla lag som skall starta tex 09.00 har kommit. Ni kommer ha spelschema och gruppindelningar utskrivna på ert bord och kan hjälpa ledare/publik att med svar på diverse frågor.
Ni kommer ha kontakt med personer från kansliet om ni har frågor.
Prisutdelningen håller någon från Qviding FIFs styrelse i. Det som kan behövas hjälp med är att packa upp medaljer och senare vara med vid prisutdelningen och hänga på medaljer på barnen.
Plan/domaransvariga
Ni hjälper till uppbyggnaden av planerna på morgonen, ser till att alla planer har mål mm.
Under dagen är ni ute på plan och ser till att allt fungerar som det skall, att det finns bollar, att det finns domare på plats vid alla matchstarter och fixar västar.
Prepp och förberedelser
Detta är en kökstjänst där vi bereder smörgåsar, toast och kaffe.
docs.google.com/spreadsheets/d/1MPnXUQ2SYTTlnI9cioK51vmKJ_gvTjeC/edit?gid=1481758766#gid=1481758766Det är ganska omfattande ansvar vi har och killarna kommer att spela matcher samtidigt (spelschema ej uppsatt ännu) så våra tränare kommer att ha fullt upp där.
Vi jobbar tillsammans med P2017 Vinröd denna dag och hoppas såklart att det blir en trevlig dag tillsammans.
Sekretariat och prisutdelning
Hit kommer alla lag när dom anländer till cupen, ni hälsar dem välkomna. Alla lag anmäler sig och får ett lagkuvert. Ni prickar av att laget har kommit på en lista och håller koll på att alla lag som skall starta tex 09.00 har kommit. Ni kommer ha spelschema och gruppindelningar utskrivna på ert bord och kan hjälpa ledare/publik att med svar på diverse frågor.
Ni kommer ha kontakt med personer från kansliet om ni har frågor.
Prisutdelningen håller någon från Qviding FIFs styrelse i. Det som kan behövas hjälp med är att packa upp medaljer och senare vara med vid prisutdelningen och hänga på medaljer på barnen.
Plan/domaransvariga
Ni hjälper till uppbyggnaden av planerna på morgonen, ser till att alla planer har mål mm.
Under dagen är ni ute på plan och ser till att allt fungerar som det skall, att det finns bollar, att det finns domare på plats vid alla matchstarter och fixar västar.
Prepp och förberedelser
Detta är en kökstjänst där vi bereder smörgåsar, toast och kaffe.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 35 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här