Matchuppdrag Dam - F2012
Lör 28 sep, 17:00-19:00
Valhalla IP
Samling: 17:00, Valhalla IPHemmamatcherna för Qviding FIFs seniorlag kräver viss organisation. En del av denna är bemanningen av entré, samt uppdrag som bollbarn och flaggvärdar.
Entré (2 personer)
Samling 60 min innan avsparkstid. Ansvar för att iordningställa entrén, ta emot och ta betalt av besökare samt läsa av förbeställda biljetter. Entrén stänger vid matchminut 30. Därefter tas skyltar ner, entrén städas iordning och kassa/material lämnas till ansvarig i kiosken.
Bollbarn/Flaggvärd (minst 6 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid omklädningsrummen.
Lottförsäljning (minst 2 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid kiosken bakom läktaren.
I paus får barnen en dricka och korv med bröd eller kexchoklad.
Bollbarn/flaggvärdar tas emot av ansvarig på plats.
Entré (2 personer)
Samling 60 min innan avsparkstid. Ansvar för att iordningställa entrén, ta emot och ta betalt av besökare samt läsa av förbeställda biljetter. Entrén stänger vid matchminut 30. Därefter tas skyltar ner, entrén städas iordning och kassa/material lämnas till ansvarig i kiosken.
Bollbarn/Flaggvärd (minst 6 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid omklädningsrummen.
Lottförsäljning (minst 2 barn)
Samling 20 min innan avsparkstid vid kiosken bakom läktaren.
I paus får barnen en dricka och korv med bröd eller kexchoklad.
Bollbarn/flaggvärdar tas emot av ansvarig på plats.
Anmälan är öppen för alla inkl. målsmän i laget.
Logga in här